četrtek, 7. februar 2013

šimpanz, tuna in hobotnica

Današnji dan mi bo ostal v spominu po marsičem. Prvi oceni sta v indeksu, prvič me je osvajal 12 letnik (upam da ni bil mlajši) na avtobusu, prvič sem se učila o mitohondrijih, prvič sem pri kuhi uporabila sladko rdečo papriko in prvič sem slišala, da sta si šimpanz in tuna bolj sorodna, kot šimpanz in hobotnica. In to piše v preverjenih virih...

Dan pred kulturnim praznikom se je Slovenija spet počutila nekulturno na Kongresnem trgu. Danes kot kaže protestniki niso dosegli nič, bomo videli kaj bo jutri, ko je napovedana 3.slovenska vstaja... Iz kapitalistične logike gledano je to slabo, saj so jutri trgovine zaprte, a na ulicah bo veliko protestnikov, radovednežev, otrok,... In vsi bodo žejni, lačni, otroci bodo v izložbi videli ravno pravo pustno oblačilo, ženske čevlje in moški banko, saj so pozabili plačat račune za prejšnji mesec. A vse bo zaprto... Bo mir v nemiru na Prešernov dan. Sicer pa kaj jaz vem o kapitalizmu in politiki,...manj kot o mitohondrijih zagotovo ne. xD

Prav tako je danes dan pred superkombinacijo za svetovni pokal, kjer bo naša Tinca spet vihrala in privihrala do kakšne kolajne in spet se bo treba učit fizikalne formule...

T=)

Ni komentarjev:

Objavite komentar