četrtek, 29. oktober 2015

Kri na 6packu brokolija

Dnevni počitek. Dnevni počitek izboljša spomin in zmanjšuje tveganje za srčne bolezni. To dejstvo sem prebrala v današnjem okupiranem dnevu. Ampak to ni res. No, zdaj pa se mi najprej poraja misel, kako v tem tempu življenja sploh dnevno počivati? Nikak. Screw daynap, hello broccoli (al je en c?). Brokoli-sovražnik malih mesojedcev in patent igrače v Ikei, je prav tako izboljševalec spomina in ugoden za srce. So, one broccoli a day, makes you memorize anatomy all the way-to bomo še videli no... A naslednjič v kitajski naročim zagotovo kaj z dodatnim brokolijem. Zakaj mi ta beseda zveni tako seksi? Naredite malo daljši r. BrrrrrrrrrrrrrrOKOLI. In pred očmi imam 6pack (edini ki je dejansko okusen, je tisti od piva. Ostalo je vse umetno) Ok. Dovolj neumnosti. Vračam se k dnevnemu počitku.

Kdaj sem nazadnje to počela? Hju. Verjetno v torek, ko sem imela mačka (zelo ponižno lahko povem, da je bil celo tiger). In ali je pomagalo? Ne. Danes me peče žrelo (tukaj naj opozorim na nesmiselnost fraze "boli me grlo", da vas izobražena javnost ne bo grdo gledala-google why) in verjetno to sploh nima veze s torkom. Nasploh pa sem poskušala v torek marsikaj, da ne bi petkrat dnevno počivala, a ni nič zaleglo. Dr. Čas še najbolj. A dnevni počitek lahko pomeni preventivo pri srčnih boleznih, kurativo pri slabem spominu ali pa preprosto pomeni čisto aktiven skok čez plot (če ne verjamete, spet poglejte na Google). Ja, za šifro "dnevni počitek" se skriva najem sobe za par ur nekje čimdlje od žene. Zato ker pri ženi ni miru za puzzle sestavljat, seveda. Japonci imajo Ljubezenske hotele, mi pa pač storitev "dnevni počitek". In slednja hitro postane vzrok slabšemu spominu (naenkrat) in poveča tveganje za srčne bolezni. No in zdaj sem dokazala zakaj ne drži to kar sem prebrala danes ter da je res vse relativno in lahko neham bluzit. 

Sivina, megla in dež. Kot da je že prvi november in je oblakom treba jokati. Pa tudi nek čuden dan je. Devetindvaseti. Kako "gnila" številka. Pa naj ne zamerijo vsi Zemljani, ki danes kaj praznujejo, se jim je rodil otrok ali so zadeli na Lotu. Jaz nisem. Sem pa doživela namakanje las v dežju, ustni zagovor in mrtvo mačko sred ceste (v taki konformaciji, da nisem mogla razbrati kateri del je Cauda in kje Caput). Mogoče je uboga žival le prilegla k dnevnemu počitku ob nepravem času na napačnem mestu? Krvavo je končala svojo pot. Tako kot jaz današnji zapis, ker se mi je pravkar odlepil Hansaplast in je kri umazala tipkovnico.

Kljub temi da sem v torek naredila 5 daynapov, pa rekorda Fione nisem podrla.
T=)

Ni komentarjev:

Objavite komentar